O KURSIE:
Pasjonujący kurs prawdziwej robotyki Lego, który przenosi dzieci w świat fabularyzowanych misji, pełnych konstruowania i programowania. Wraz z nami, dziecko stanie się członkiem zespołu inżynierów, którzy pomogą Inżynierowi Iskrze zbudować najszybsze auto wyścigowe, Maksowi zapobiec powodzi w mieście, a Mai założyć pasiekę pszczół. Dzięki naszym doświadczonym instruktorom, zaawansowanym zestawom klocków Lego, czujnikom i programowaniu, te misje staną się możliwe do realizacji, jak w prawdziwym życiu. Polecamy rodzicom, którym zależy, by dziecko rozwijało się w przyszłościowych kierunkach i podejmowało samodzielne wyzwania w życiu.
DLA KOGO JEST TEN KURS:
- Dla dzieci 8 lat, które chcą konstruować „żywe” konstrukcje
- Najlepszy jako wprowadzenia do zrozumienia programowania
ZAPEWNIAMY:
- Komfortowe warunki nauki w małych grupach 10 osób
- Zestaw LEGO® Education i tablet do programowania dla każdego
- Lekcje 90 min gwarantujące wyważony czas nauki i zabawy
- 30 „żywych”, trudniejszych modeli do konstruowania i programowania
- Instrukcje w wersji prostej i zaawansowanej dopasowane do umiejętności
- Lekcje kreatywne i programistyczne po każdym bloku tematycznym
- Mnóstwo satysfakcji z efektów pracy i dużo radości z zabawy
SZCZEGÓŁY KURSU:
Kurs w postaci 30 ciekawych misji, porusza szereg rzeczywistych problemów ze świata wokół nas. Dlaczego jedno auto jedzie szybciej, a drugie wolniej? Kiedy robot siłacz ma najwięcej siły? Co sprawia, że karuzela kręci się raz w lewo, a raz w prawo? Jak zbudować dom, który przetrwa trzęsienie ziemi?
Na każdej lekcji poznajemy inny temat i rozwiązujemy inny problem, pokazując dzieciom praktyczną stronę nauki i zagadnień z fizyki, mechaniki, czy matematyki. Potem jest łatwiej zrozumieć to wszystko w szkole.
W czasie zajęć, każde dziecko z pomocą edukacyjnego zestawu LEGO® próbuje stworzyć, konstrukcję, która rozwiąże problem z misji. Wykorzystuje do tego klocki, programowalny hub, czujniki ruchu/odległości/nachylenia, silniki, koła pasowe i zębate oraz tablet, by to co powstało, zaprogramować i wprawić w ruch.
Potem obserwując co i jak działa w praktyce, wyciąga logiczne wnioski i udoskonala swój projekt, jak prawdziwy inżynier. Dzieci współpracują i wymieniają doświadczenia.
Tak lekcja po lekcji zdobywają wiedzę dotyczącą zasad konstruowania, działania zaawansowanych przekładni i programowania. Od prostych poleceń do zależnych od siebie programów, dzięki którym robot staje się coraz bardziej użyteczny i funkcjonalny. Brzmi skomplikowanie? Nie dla naszych inżynierów, bo nauka nie jest trudna, gdy jest dobrą zabawą!